Kızlar biz 7 aylığız şişelerin içine nohut, mercimek vs koydum onları sallıyor, çıngıraklarını sallıyor, zeka kartlarıyla oyalanıyor bazen ben kendisine anlatıyorum anlatabildiğim kadar, kitap okuyorum dikkatini çekmeye çalışıyorum. Mandalları takıyorum kendi tek tek çekmeye çalışıyor fisher price aktivite masası, top havuzu, peluş oyuncaklarla ce ee oyunu vs böyle şeyler yapıyoruz genel olarak. Kendi kendine oynamayı sevmiyor ben hep yanında olayım istiyor haliyle ihmal ediyorum bazen siz neler yapıyorsunuz sevdiğiniz oyunlar, oyuncaklar neler??