1905burkiyy sevsems benim oğlumda yarı açık uykuya dalıyor sanırsın uyanık ama uyuyor . Eğer şok korkuyorsanız doktora danışın ama belki de genetiktir . Mesela benim ablamlar hep öyle uyur ben hariç demekki oğlum da ona çekti
1Anne1Bebek__ sevsems iki kaşının ortasini burnuna doğru tek parmaginizla masaj yaparak uyutabilirsiniz öyle uydugu zaman arada bende yapiyorum bebeğime
Rwerdst sevsems bende öyle uyuyorum bacım 😅 eşimle ilk evlendiğimde gece korkma demiştim. Özellikle hastayken ve yorgunken daha açık oluyor. Hala eşim garipser yani 😂😂
1Anne1Bebek__ sevsems uyku sersemiyken uyuyor ama alışması lazim benimde bebeğim küçükken uyanirdi ama şuan alıştı
sevsems Rwerdst yok çok şükür duzeldı bende 😂😂😂 oğlumda diş cıkarıyordu diye baya zorlandı çok zor kendıne geldı
Rwerdst sevsems hahaha iyi bari çok sevindim. Ben doğdum doğalı gözüm açık yatarmışım büyüdükçe daha çok kapandı ama hala açık yatıyorum 😂😂 hatta pazarda falan pazarcılar anneme engelli mi diye sorarmış 😂😂 o kadar düşün yani 😂😂 geçmesi iyi bir şey 😅😅😅