cokcocuklu Anneler gaz giderici kemer kullanan var mi aranızda arkadaşım hediye almış faydasi oluyor mu üzerinde mikro dalga fırında ısıtın yazıyor bende mikro dalga fırın yok normal fırında ısıtsam olur mu veya baska nasil ısıtabilrm ?
Baynimir cokcocuklu fön makinesi ile isittim ama cok cabuk soguyor. Pek memnun kalmadim yani kemerden :/
Neslihankarabal cokcocuklu normal firina koyabilirsin veya utu ile ısıtabilirsin. Ben cok ise yaradigini düşünmüyorum. Ayaklarini sicak tutman ve yediklerine dikkat edersen bisey olmaz ins
cokcocuklu Baynimir sağol canım bende almayi düşünmüyodum ama hediye geldi bi deneyim diyorum bekki bende ise yarar
cokcocuklu Neslihankarabal bende pek ümitli degilm aslinda cabuk soğur çünkü o ama hediye geldi bi deneyim diyorum