Merhaba neler ben bebe rutin olarak herhangi bir nemlendirici krem ya da yağ sürmüyorum 10,5 buçuk aylık Bir cilt ürünü kullanmam gerekir mi ya da rutin olarak her banyodan sonra bebeğe yağ sürmeli midir ben sadece kuruluk hissettiğim de o bölgeye bebek yağı sürüyorum ama genel olarak yüzü boynu hep kuruyor beyaz pul pul olmuş tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim