Biz 5+24 gunluguz 3 kin kuralina elimden geldiğince uyarak kabak,bal kabağı,havuç,avakado,armut ve elma yoğurt mevsimi olan ya da dondurucuda ne varsa her yeri verdim sonra da verdiklerini karıştırarak yağsız çorba yaptim az az hepsinden katıp hasaldim robotan çektim çok sıkıntı cıkarmadan yedi çok şükür bu gün de bebek tarhanası almıştım onu yaptım pek sevmedi ama yine de yedi su da veriyorum mutlaka bunlar içini yakar çocuğun diye sabahları da labne aldım ondan veriyorum az az karnı tok oluyo zaten sabahları emmiş oluyo ama hem sofra kültürü olsun hem de azıcık da olsa midesine girsin diye kaşığı da kendine veriyorum çok bagiriyo ortalığı ama olsun