Arkadaşlar merhaba aralığın 3. Haftasında bebeğimin balgamlı öksürüğü var burun akıntısı vardı doktora götürdüm geniz akıntısından oluyor hiçbir şey yapma kendi kendine geçer dedi ve geçmişti de 1 hafta sonra tekrar burun akıntısı ve öksürük başladı benzer şeyler yaşayan var mı neler yaptınız öksürük geniz akıntısından kaynaklanıyor