Balin_annesi Yani hangi sebepten olursa olsun, onun adı biberon çürüğü olarak geçiyor. Gece beslenmesi, genetik faktörler kan ilacı hepsi etkili bizimde 1 yaşında oluştu o zamandan beri kontrol altında, kırılma olmasın diye ilaç kullanıyoruz. Bu çürükler ağrı ve apse yapıyor ilerlediğinde