Kızlar haziran için şimdiden uçak bilet almak sizce mantıksız mı ? Eşim yıllık iznini ve kurban bayramı tatilini birleştirdi bizde tatile gideceğiz o yüzden şimdiden uçak biletini aldık gidiş dönüş 6500 üstelik taksitle aldık o tarihte hem bayram diye hemde herşeye zaten aşırı zam geliyor kim bilir ne kadar olacak ama kaynanam görümcem şimdiden bilet mi alınır zaten şimdide biletler 1500 vs diyor yani yaptığımız mantıksızmış o zaman da alsak aynı oraya alacakmışız böyle aylar öncesi bilet alanınız var mı ?