R_Elmass Yanlış yönlendirmek istemem ama ilk oğlumda uzun bi süre parmak ucunda yürüdü kendi isteğiyle, normal yürüdüğü zamanlarda vardı tabi. Şuan 3,5 yaşında bi sorun yok. Şuan ikinci oğlum 23 aylık o da parmak ucunda yürüdüğü oluyor ama önemsemiyorum açıkçası. Örümcek kullandınız mı ? Yinede bence bi gösterin içiniz rahatlar en azından