Kızlar genel temizlikte yaptığınız şeyler neler sırasıyla
Ben 2 günde bir süpürüp yerleri siliyorum toz alıyorum duvarlarda leke gördüğüm yerleri siliyorum camları
Eğer lekeli ise görünce siliyorum ve perdesini de lekeli görünce yıkıyorum hepsini değil lekeli
Gördüğüm camı tuvalet banyo 2 günde bir temizliyorum
Mutfak dolapları içden değil de dıştan siliyorum oda 3 günde bir filan yani birden bütün odaları değil de kendimi yormadan parça parça yapıyorum 2 günde bir bunlar genel temizliğe giriyor mudur yani aylık yada haftalık genel temizlik yapmak mı gerekiyor
Sizler nasıl yapıyorsunuz anlatır mısınız