Kuzeymomss hunggr Oğlum 37 haftalık doğdu, doktorumuz 6.ayda ek gıdaya geçirdi. 38 haftalıkta erken doğum olmuyor zaten
Dilararden hunggr Hayır 36 da doğdu oğlum ama geliştiği için 5.5 ayda başlattı doktorumuz. Doktor size başlayın dediyse uygundur
hunggr Dilararden doktor 5.5 ay dedi ama 5 ayda deneme yaptım kan vardı kakada bıraktın şimdi cesaret edemedim
Ysgl26 36 haftada doğdu oğlum ama gelşimi normal olduğı için doktorumuz 5 buçuk aylıkken başlattı ek gıdaya