Merhabalar arkadaşlar🌸
Biz bugün 5 günlük olduk:) hastaneye kontrole gittik doktorumuz sarı gördü, topuk kanı alındı. Değerimiz 12 çıktı. Yüksek değer 16 dedi. Herhangi bir şey yapmamıza gerek yok dedi. Bol emzir dedi. Sizce 12 değeri normal mi? Yüksek mi? Sizlere de danışmak istedim🙏