Zehranur12 Kızlar bebelak mamasını saklama kabına koyabilir miyim yeni saklama kabı hiç kullanılmamış zaten ağzını sıkıca kapatacağım kutuda getirilmediği için poşette olduğu için çıkarttığım zaman zorlanıyorum dökülüyor
Deletedmom_98 Zehranur12 Ben kendi kutusunda kullanılmalı diye biliyorum ama bizim mama kutulu geliyordu hep
KaynanaYiyen Zehranur12 bende tupper saklama kabı var onda kullanıyorum. Ama çoğunlukla cam saklama kabım var ona koyuyorum. Her hangi bi problem yaşamadım yani 15 aydır.