Benim bebeğim de tam olarak böyleydi. Doktora götürdük burnunu sürekli temiz tut, yatağı hafif eğimli olsun dedi. Ciğerlerini dinledi henüz ciğerlerine inmemiş ama antibiyotik kullanalım ciğerlerine inmesini önleyelim dedi. 1 hafta antibiyotik kullandı. Çok şükür öksürük geçti. Hırıltısı da ciğerle alakalı değilmiş burnuyla alakalı dedi. Sık sık temizliyorum