Merhabalar. Bebeğim 3 ay 26 günlük ve geceleri gaz sıkıntısından uyuyamıyor bile. Mama kullanıyorum ve nasıl bu sıkıntıyı giderebilirim. Mamadan dolayı mı öyle. İki tane gaz damlası kullanıyorum bu arada biri nurse Harvey’s biri de maflor. Ne yapabilirim gece sabaha kadar nöbet tutuyorum neredeyse 😔