Nefesim1502 ben 1 yaşına girdiğinden beri mamayı günde 3 defa 150 cc olarak veriyorum. O da gece uykusuna geçerken, sabaha karşı 6 da ve öğle uykusuna geçerken. Başka vermiyorum. Bu şekilde mama da bayağı uzun süre gidiyor. Maliyet olarak da süt ile aynı maliyette oluyor. Günde 500 cc ye yakın mama içinde 800 gr mama 20 günden fazla gidiyor. Şu an bebelac gold kullanıyoruz ve 800 gr 300 tl. E ben süt versem, günde 500 ml süt içse 2 günde 1 lt yapar. 2 günde 10 lt. 32 lira falan süt şu an yani aynı fiyat oluyor.
Yani bence mamadan devam edin ama mamayı günde 2-3 defadan fazla vermeyin. Mamayı azaltınca iştahları da yerine geliyor, yemek yiyorlar. Gerçekten bu durum çok etkiliyormuş ben dr azaltınca anladım.