Reyhan34 Arkadaşlar doğum kontrol hapı kullandım 2 ay sadece bu ay bıraktım 10 unda bu ayın adet gördüm bugün bitti hapı bıraktım önümdeki ay adet olurum degilmi gecikme yapmaz yardımcı olun lütfen