Şu sıralar çok yaşıyoruz vurma tırmalama elide hafif değil daha sabah güne tokat yiyerek başlıyorum artık zoruma gidiyor valla. Konuşuyoruz olmuyor vuracağı zaman elini tutuyorum olmuyor şuan seninle konuşmak istemiyorum diyorum onada alınıp etini koparmışcasına ağlıyor. Çözemedik 2 aydır falan böyle 🤦🏻♀️