dogadan01 Bebeğim 20 aylık. dr verdi kaşıntı kızarıklık için ama içinde 2 yaştan önce kullanılmaz yazıyor. 1 çay kaşığının yarısı verdim. Dr götürmeliniyim acile birşey ılur mu eşim çok kızdı
Poyrazefecsknarslan dogadan01 korkma hiçbirşey olmaz bizde farklı türevini kullandık zaditen adında hiçbirşey olmuyor
Mmeelliikkeee dogadan01 biz şurubunu kullanıyoruz 2 yaş 3 aylık . Geçen senede kullandık . Yenidoğan dönemi covidde damla kullandık. Güvenli bi ilaç sorun olmaz
Poyrazefecsknarslan dogadan01 4,5 aylıkken 6 aylıkken gerektiğinde kullandık üzülme korkma zararı tek sakinlik ve uyku oda içeriğinden alerjik tüm ilaçlar uyku yapar
dogadan01 CmreKSidar bizimde öyle oldu:( cocugum kıpkırmızı oldu kaşıntı oldu birde kızaran yerlerde sıcaktı cok ağladı:( verdim bende ne bileyim geçer inşallah