burcuozturk Kızlar bebeğim 2 aylık gaz sorunu yüzünden uyumuyor özellikle 3-4 gündür daha da şiddetli şekilde gaz sorunu yaşıyoruz üstüne kakasını da yapamıyor çok huysuz ağlıyor durmuyor Allah aşkına bu gaz sorununa çözümü olan var mı kafayı yiyeceğim :(
Ozooo burcuozturk mutlaka probiyotik kullanım ben maflor kullandım kısmaya da iyi geliyordu yanında da nurse harvers şurup aldım ve bol karın masajı yaptım yüz üstü yatırıp poposu yukarıya denk gelecek şekilde yapıyordum öyle rahatlıyordu ama karın masajını muhakkak yapın