Maka_Paka Benim yoğurt 😅 Memlekete gideceğiz diye almayalım dedik ama sanki hep bir yanım boş 😁 En son eşim aldı direk kovaya daldım kaşıkla. Yoğurtsuz asla yapamıyorum adeta bağımlısıyım. Ya siz ?
Rwerdst Maka_Paka manga okumak 😜 yıllardır aşamıyorum 😂😂😂 bu yüzden telefon bağımlısı oldum. Aylarca yataktan çıkmadan okuyabilirim 😂😂
Babybloom Maka_Paka bir çok şeye bağımlıyım ama en garibi tahin bence😁 böyle bi tatlının üsyüne gilan döker getirirler ya, tabakta kalanı yalamak istiyorum, boşa gidiyor diye üzülüyorum😂😂
Gulsen4224 Maka_Paka domestos olmaz sa asla olmazz 🤭😂😂annem zehirleneceksin yeter diye kızıyor ahh Domestosum ah🥺
Yagmur_24 Rwerdst sizde dehb vardı sanıeım hatırladım. Buna rağmen kopmadan okuyabilmeniz şahane tedaviler işe yaramış 🌺🌺 ben de severim ama kopuyorum maalesef ki
Rwerdst Maka_Paka aynen ama çizgi roman kadar karışık değil benim okuduğum Çizgi roman tarzında ve renksiz olanları sevmiyorum. Benim okuduğumda tek karede tek resim var. Resimli falan webtoon tarzı diyim. Çizgi romanda tek karede 4 5 resim var gıcık oluyorum onlara 😂😂😂😂
Birprenscik Gulsen4224 hiç deme valla 😄😄 evlenince zorla azalttım annemgilde 1 haftada 2 buçuk kilo kullanıyordum çamaşır suyu dayanmiyordu😄😄
Gulsen4224 Maka_Paka kızz nasıl olacak bilmiyorum yanii yiyecekte bağımlılık yok ama bu domestos ile aşk yaşıyorum resmen😅😂
Doruk20222 Ben çikolata bağımlısıyım sağlığım için kendimi frenlemesem her öğün yerim kilo da almam işin garibi 😂
Maka_Paka Doruk20222 Ay benim eşimde çikolata yemesin delirir. Erkeginde böyle olması ne tuhaf dimi 😅 Çikolata mutluluktur helenki kilo almıyorsa aşktır aşk 😁
[silindi] Maka_Paka Ezine peyniri, inek ve yumuşak olacak. Bir kalıbı tek başıma neredeyse 3 günde bitiriyorum. Kucam artık sana inek alıcam, peynirini kendin yap diyor 😀😀😀
deleted20517 Maka_Paka Domestos ve cif bunlar olmayınca bir yanım eksik gibi,sanki evim ahıra dönüyor bunlar olmazsa😂