Kizlar ben on dislerime zirkonyum kaplama yaptırdım yaklaşık 2 ay oldu. Sanki şuan on disimde bir baskı var gibi biri eliyle bastiriyormus gibi ağrı oluyor. Köpek dişim ise başarısız kanal tedavisi demişti doktor onun ağrısı yüzümün sağ tarafını gözümü burnumu bile kaplıyor. On iki dişler olduğu için çok korkuyorum. Zirkonyum sonrası dişte böylesine baskı hissi normal mi yaaa