8 ay 19 günlük kızım az önce ev yoğurduna ceviz rendeledim yedirdim tabağında kalanlarla oynamak istedi verdim tabiki komple üstü başı her yeri battı ama o kadar mutluydu ki oynarken kıyamadım🥰olsun temizledim attım makineye,yeterki canı sağolsun. Sizler böyle izin verirmisiniz yoksa aman onu elleme bunu elleme dökülmesin kırılmasın diyormusunuz?
Keşfetme döneminde hemen hemen her şeyi elleyip dokunmak ve yere atmak istiyor bende ellemiyorum ne isterse yapıyor bende topluyorum sonra başka seçenek yok zaten😃