byz1 bazen huysuz bazen iyi değişiyor valla bizim en büyük problem gaz sancısı oluyor genelde. Gaz yoksa iyiyiz 😊 evet yeni tadimlara başladım havuç denedik şimdi patatesteyiz 😁 günler nasıl geçiyor anlamiyorum valla sizin nasıl. Gün içinde biraz oyun halisina koyuyorum müzikli onu seviyor. Biraz hareketler yapiyoruz dönme falan gibi. Onun dışında emme alt alma giydir et uyut derken gün bitiyor