Doğalgazsız 2.300 dü (1 yıldır oturuyoruz) şimdi 7oldu.Önce tasınmamızı istediler torunlarını bahane edip. Sonra kış vakti diye nisana kadar oturmaya karar verdik ( çocuğumn ikisininde hasta olduğunu biliyorlar - ve Bunlar hacca gitmş insanlar) ev buz gibi