Bebeğime dün Bexero aşı yaptırdım ilk doz nimenrix de bir sıkıntı yaşamadık lakin bexero dün gündüz değilde gece hafif ateş yaptı en yükseği 37.7 civarıydı ve gece hiç uyumadı hep ağladı yavrum bugünde gündüz iyiydi ama gece bezini alırken iğne yerinin hafif kızarık ve şiş sert olduğunu farkettim lütfen başına gelen varsa yazsın korkuyorum ya bide lanet bir aile hekimim var ki kafamı kurcaladı yok tepki vermiş yok 2. Bexero vurdurma doktoruna danış gibisinden bu bir tepki mi kötü mü o kadar okuyan ve araştıran biriyim ki konu bebeğim olunca aptallaşıyorum işte mazur görün şimdiden paranoyaklığımı bu arada minik paşam 8 buçuk aylık