Merhaba ben geçen hafta 34+0 da ikizlerimi kucağıma aldım ama solunum sıkıntısından dolayı 2 hafta kuvözde kalacaklar bugün 8. Günleri büyük ihtimalle bu hafta taburcu olurlar emzirme yaptıktan sonra taburcu olacaklarını söyledi doktorumuz ama korkum şu ki eve geldikten sonra ne yapmam gerektiği hakkında pek bilgim yok ilk doğumum oldu onun dışında eşimin ailesi bebek doğduktan sonra sürekli gelmek istediğini söylüyor ve çok fazla çocukları var pek de temiz değiller korkuyorum eve geldiklerinde enfeksiyon kaparlar diye ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz? Nelere dikkat etmem gerekiyor