kahrolsunDunya kızım 8 sene sonra oldu. Kolik, hep suratsız, huysuz bir bebek 5 aylık. Bile isteye kendime vakit ayırmıyorum her anım onunla olsun istiyorum takıntı derecesinde de pimpirikli Bi anneyim. Neye ağladığını çözemeyip kendimi tokatladığımı biliyorum ama bundan zevk alıyorum 🥲 rabbim yokluğunu göstermesin 😍
Kendinize vakit ayıramıyor olabilir misiniz? O yüzden sıkılmış yorulmuş olabilir misiniz? Destekçiniz yokmu hani bir saatte olsa birine bırakıp kafa dinleseniz vs?