akcbs Misbebekkk Ben mamaya karşı değilim bu arada. Bebeğim için ne iyi olacaksa tabi ki onu yapacağım. Sadece sütüm var, bebeğim emiyor ama kilo almıyor olması düşündürüyor ve üzüyor
akcbs 955454 neden içerleyesiniz? :) mama da bebekler için üretiliyor. Siz bebeğiniz için, onun sağlıklı olması için besliyorsunuz. Sağlıklı olsunlar da mama, meme ne fark eder :)
RabiaBspnr Misbebekkk 955454 Meneksemm Mamaya tabiki karşı değilim. Ben sütü olduğu halde bazı doktorlar mama verelim diyor kilo almıyor diye çok duydum onu söylemiştim. Mama zehir değil tabiki
akcbs Meneksemm özellikle ilk 3 ay kilo almasını ben de bu yüzden önemsiyorum. Bakalım 1 hafta boyunca hem emzirip hem sağıp besleyeyim. Bu arada sağıp da verdiğiniz dönem bebeğiniz ne kadarlıktı
mzzz RabiaBspnr aynen siz doktorlardan daha iyi bileceksiniz o yüzden size danışılsa daha iyi olur bütün doktorlar kilo almıyorsa bebek mecbur takviye aldırıyor
Meneksemm akcbs iki aylıkken meme reddi başladı . O zamanlar az az sağıp verdim . Üç buçuk aylıkken sağlık ocağına gittim iki haftada 250 Gr almıştı bu sefer emzirebildigim kadar emzirip kalanida hep sağıp verdim 550 Gr aldı iki haftada böyle yapınca .
akcbs mzzz bu ay hasta oldu, sünnet oldu, aşıları vardı hepsi art arda geldi. Onlar yüzünden olmuş olabilir dedi. Çok endişelenecek bir durum gibi görmedi aslında ama bir anne için öyle olmuyor
Ballikizim99 Benim kızım 4 aylık bugün kontrolde geçen aydan bu yana hiç kilo almamış kilosu ve boyu aynı çıktı iri bir bebek olduğu için hemşire fazla önemsemedi ama önümüzdeki aya tekrar bakacaklar neden almadı diye üzülüyorum bende bir ay boyunca bekleyemedim mi ben bebeğimi😔 oysa çok normal davranıyor aç kalmış gibi değil mutlu huzurlu hiç anlamadım
akcbs Ballikizim99 benim bebeğim de tam olarak böyle. Davranışları oldukça normal. Memede çok vakit geçiren bir bebek. Ben de kendimi sorguluyorum. İlk ay oldukça iyi kilo aldı e geçen ay da az da olsa aldı. Bu ay neyi yanlış yaptım besleyemedim mi diye kendime çok yükleniyorum
mochi01 akcbs eğer sütünüzün az olduğunu düşünüyorsanız mutlaka sağım yapın müthiş arttıracaktır👌🏻 tabi düzenli sağlıklı beslenme ile birlikte. Özellikle de bebeklerin rahatsız olduğu emmekte problem yaşadığı dönemde sağım yaparak da besleyebilirsiniz ama mutlaka memeyi de emsin süt bebeğin ihtiyacına göre şekilleniyor netice de. Bebeğim hasta şu ara emmekte sorun yaşadı hemen sağım yapıp besledim 1 gün ve diğer güne toparladı biraz ve emmeye başladı. Benimde bebeğim küçük doğdu 2840 52 cm şuan 2 aylık 5 kilo 68 cm olduk. Abisine göre az kilo alarak ilerliyor oğlum her ay 2 kilo alıyordu çünkü. İkisi arasında emme süreleri farklı iştah durumları da farklı.
akcbs mochi01 emdikten sonra sağım yaptığım zaman tatmin edici miktarda sütüm çıkıyordu bugün belki üzüntü ve stresten sütüm de ancak 30 ml kadar çıktı. Sağım dışında süt arttırmak adına bir şey yapıyor muydunuz
mochi01 akcbs ilkinde hiç bir şey yapmamıştım sütüm oldukça fazlaydı ilki normal doğum. İkinci doğumum sezaryen oldu sütüm yine hemen geldi ama sezaryende süt az geliyor dedikleri için bestlak damla almıştım ilk günler kullandım az az. Sonra bıraktım hala damlanın yarısı duruyor sütüm zaten tazyikli geliyor bebek beslenmekte zorluk yaşıyordu. Bir de şuan hastayız bebekte bende. Arada bir dut çayı içiyorum enfeksiyonu atsın diye o acayip süt yapıyormuş içtiğim gün her zamankinden daha ağrılı oluyor göğsüm ve o gün 2-3 kez kıyafet değiştiriyorum göğüs pedi taktığım halde her yerim süt oluyor. Siz ilaç almayın bence gerek yok ama dut kurusu çayı yapın farkı göreceksiniz bir de tahin helvası diye biliyorum ben hiç yemedim sevmiyorum.
akcbs mochi01 dut kurusu çayını ben de tüketiyorum ama bir süredir ara verdim. Yeniden başlayayım bari. Teşekkür ederim 🙏