CaninannesiCemre Merhabalar anneler, 1 yaş olduk 17 gün önce bugün kan verdik değerlerimize baktırmak için üre düşük çıkmış 🫤ama iştahımız sıfır nasıl normale döneriz tavsiyesi olan var mı ?
Anneciiigim Merhabalar. Peki doktor ne dedi ne Önerdi. Bende dün tahlil yaptırdım. Üre düşük henüz doktora gitmedim. Kızım hiçbir şey yemiyor. Sebebi beslenme bozukluğu mudur?