546116- demetusss aşıyı vururken bizim hemşiremiz söyledi bu durumlar çok normal korkmayın demişti bizde de hiç iz yoktu şuan 3 ay 16 günlüğüz minik bir kızarıklık oldu
tarcinlicookie Benim kızım 5 aylık olucak ayın 21’in de ve kolu daha yeni şişti kızardı anlamadım neden bu kadar geç oldu
Anneoglu_65_06 tarcinlicookie çok geç oluyor oğlum şuan 7 aylık hala var ve sanırım bir ay veya daha fazla kalabilir
tarcinlicookie Anneoglu_65_06 ya ama böyle kıpkırmızı oldu ve hafif şiş anlam veremedik eşimle şimdiye kadar belli bile değildi