seniyirimmisdafaa uyurken göğsü ve sirti sicak olmasina ragmen kollari omuzlari soguk oluyor bu durumu yasayan varmi nasil çözüm buldunuz
zeyneperll seniyirimmisdafaa bizimde genelde soğuk oluyir 3 aylık kızım kundak yapıp yatırıyorum öyle sıcak kalıyor
tarcinlicookie seniyirimmisdafaa eğer ensesi ve gövdesi sıcaksa bebeğin üşümüyordur kollarına bu kadar takılma benim kızımın hep öyle 5 aylık olcaz hiç hasta olmadı zaten bebekler cok sıcağı sevmezler
seniyirimmisdafaa masallah .. bazen buz gibi oluyo icim cok huzursuz oluyo ama gogsu ve sirti bakiyorum sicak garip gerçkten