Lamraa bu durumu Biz de yaşamıştık çapaklanma için doktorumuz kaynamış ılıtılmış suyla pamukla gözlerimi temizleme mi söylemişti eğer geçmezse göz damlası veriyorlar onunla geçiyor aynı şekilde balgamlı Öksürüğü de yaşadık onun içinde burnunu sürekli serum fizyolojikle temizleyip açık tutman gerekiyor Başka yapabileceğim bir şey yok maalesef burnunu açıp tutacaksın O da kusarak balgamını atıp rahatlıyor