KuzyAkn28 Arkadaşlar çevrenizde yada sizde gözünde tembellik ve hipermetrop olan varmi. Ne zamandan beri böyle ne durumda bi çare çözüm bulabildiniz mi. Benim çocuğumda hipermetrop ve şaşılık var erken tedaviyle tembellikten kurtarmaya çalışıyorz. Ama benimki zamanında bu kadar takip edilmedi için tembellik oluşmuş. çözümü yok diyorlar aşırı derecede üzülüyorm tamamen kör olma biseye yetisememe çocuğuma bakamama korkusu sarıyor beni. Belki caresi yoktur ama az da olsa görmeyi biraz artirmak için çare varmı merak ediyorum. Çok arastiriyorum yazin bi kac doktora gidicez ama tecrübesi bilgisi olan vardır bi umut olur bana diye sormak istedim.
Bebekbilgen KuzyAkn28 benim gözümde tembellik var ve hipermetrop ama tembelllik bir gözde o yüzden diğer gözle rahatım sizin iki gözde mi var? Kaç yaşında çocuğunuz 4-5 yaşlarında tembellik için egzersiz yapılsaydı düzelirdi dediler biz farkkettiğimizde ilk okuldaydım o yüzden düzelmedi
KuzyAkn28 Bebekbilgen çocuğum 4 yasini dolduracak bir ay sonra. 9 aylikken kendim bişey farketmeden belki genetik gecer diye goturdum. O şekilde ogrendim. Şuan iyi yolunds gidiyor herşey tembellik yok
KuzyAkn28 Bebekbilgen benim ki +6 hipermetrop ve sag gözde %90 görme kaybı var tembel yani. Benimki cok erken yasta şaşılık ile başladı ama 6 yaşında götürmüşler numaram küçüktü. Gözlük kirildikca doktora götürmüşler doktor hep numara yukseltmis yollamış. 12 yaşında Trabzon fakulteye götürmşler. Tembellik olmuş gec olmuş denmis. Yani anlicaniz ailenin cahilligi doktorun hatasi yuzunden. Evlendikten sonra cok doktora gittim dünya goze felan ama kimse care yok diyor. Simdi kuruluk oluştu ondan yine iki üç doktora çıktım. Biri ikiside tembel ama biri tamamen tembel. Bir doktor sadece biri tembek diyor. Bir tanesi şaşılık ameliyatı yapabilirm. Sende kendin istersen kapama ve akıllı gözlüklerle. Görme oranini biraz yüksektebilirsin diyor. Benim beynim allal bullak oldu.
KuzyAkn28 Bebekbilgen bana da tek göz yetiyordu lens kullandim 10 senedir. Ama böyle şeyler duyunca uzulmeye başladım. Kör olmaktan korkmaya başladım. Tek göz yetsede hayati yaşarken yorucu oluyor bilmiyorum sizinki ne durumda ama biseye sabit uzun süre bakmak herkesin rahatlkla okudunu okuyamak bazen zorluyor
Bebekbilgen Yüzde 30-40 görüyordu sanırım bir göz, o gözün nurması da yüksek zaten baya kalın gözlüğümün o camı. Bana geçmez artık dedi Konya’da iyi bir doktora gitmiştim. Küçük yaşta yapılsaydı egzersiz o zaman düzelirdi dedi.
KuzyAkn28 Bebekbilgen ben ailemi suçluyorm bu yüzden erkenden biseyler için ugrassalardi olmazdı. Tamm çok şükür ama eksiklik işte