Kızlar bebeğim 2ay 26 günlük. Aşırı gazlı ve reflüsü var. Gaz sancısından emmeyi bile yarım bırakıyor hep gaz damlası, gaz masajı az az sık sık emzirmeyi denemek ne yapsam olmuyor lütfen bu konuda tecrübeli olanlar Bi yardımcı olun siz neler yaptınız bu konuda?