3 hafta kadar emziremedim kızlar acil ilaç kullanmam gerekti.şimdi emzirebiliyorum ama reddediyor agzina verdigim an agliyorr asla istemiyor.şuanda 2 ay 20 günluk.dogudugunda 19 gun yogun bakimda kaldi haliyle biberonla içti sütü sonra memeyi yine istemedi silikonla kabul etti öyle emdi hep nornal hiç emmedi şimdi yine silikonla veriyorum tabi almiyor ne yapmam lazımm lütfennn