Mamaqueen Kizlar bebegimin gaz sorunu hic yok normalde. Ama gece kivrandi durdu gazdan cikaramadi bi iki kere anca cikardi. Sabaha kadar agladi kivrandi. Ne onerirsiniz ne yapabilirim oyle olunca?
Tazeanneyim Mamaqueen gaz masajı yapın ayaklarını bisiklet çevirme ve dizlerini karnına dayama hareketi yapın, kolay gaz çıkartıyorlar. Bir de ayaklarına sıcak hava koyarsanız o da rahatlatıyor
Zehrauzunoglu Mamaqueen gaz oldugunu emin mısınız bu zamana kadar yoksa bı gecelık oldu dıye damla kullanmayın tuvaletını yapamadıgından da kıvranmış olabılır. 3. ayda olanlarınkı bıle azalıyo artık
Azizeguney Gggw Zinco diye bir marka. İçinde kimyasal hiç bir şey yok hepsi bitkisel ürünlerin karışımı.
Gggw busra37 onu da kullanıyoruz şuan . Nurse harvey de kulannıyoruz pek işe yaramıyor gibi ya biz de. Ben de bir çare arıyorum işte
Mamaqueen Zehrauzunoglu damla kullanmak icin acmadim postu damla kullanmam zaten neler yapabilirim diye sordum. Gaz oldugundan eminim cunku bacaklarini kendine dogru cekip kivraniyordu
Azizeguney Cnprtk Bende şaşırmıştım ucuz olmasına hatta işe yaramayacak diye korktum ama işe yaradı çok şükür🙏🏼
Funymumy Mamaqueen canö normalde gazı yoksa ben böyle durumlarda ayaklarını ısıtırdım iyice çok rahatlardı
Zehrauzunoglu Mamaqueen onun için sordunuz demıyorum da cevap verenlerın gepsı damla onermiş bu yuzden soyledım.