Gece beslenmesini kestik şükür ama gündüz aşırı derecede bağımlı saniye boş bırakmıyor ne rahat oyun oynuyoruz ne bişşey oturduğMu görmesi yeterli meme meme meme kandırmaya çalışıyorum bazen deli gi i ağlıyor ki karnının açlığına olmadığına eminim 3 ana öğün 2 ara öğün veriyorum mutlaka düzenli yer yemeklerini …var mı böyle olan yada olupta geçen ? Dişleri de büyük etken farkındayım ama tükendim