Seyyar 14 aylık bebeğim var doyurmuyor sütüm doğduğundan beri mama süt ikisi aynı anda götürdüm emzirmeyi bıraktırmaya çalışıyorum şimdi ama bir türlü bırakmıyor çok bağımlı bana bir önerisi olan var mı