Kızlar raporlu mama kullanıyorduk raporu bitmiş daha yazdirmamiza çok var bundan almayı düşünüyorum Aptamil denedim Bebelac denedim bunu çok duydum bu mama nasıl birde kaç günde bitiyor oğlum zayıf olduğu için şişe mama kullanıyorduk günde 3 tane içiyordu