Merhaba kızlar ya bir şey tanışmak istiyorum Salı günü sezaryanla genel anestezisi ile ameliyat oldum sütüm gelmiyor damla damla doğal olarak mama destekli gittim kan şekeri ani düşme olmasın diyen devlet hastanesinde oldu doğum kan şekeri düşmesin diye onlar da mama takviyesi verdi şimdi 6 günlük olduk bugün kontörle gittik ne yazı ki sütüm hala çok az akıyor ama emzirmeye çalışıyorum yinede ama bugün sarılık çıktı yapılan tahlilde 785 demişler ama sarılık değeri bu şekilde değilde 1 ile 20 arasında değilmi bu değerden bir şey anlamadık bu konuda bilgisi olan var mı