mealike İkiz bebeklerim var 2aylık aptamil prosneo veriyordum kabızlık yaptı hipp combıotık e geçtik doyurmuyor sanırım uykuya hiç dalamıyorlar. Ek olacaksa anne sütü var tabi önerileriniz nelerdir??