Bu soy ağacı e devlette yeni açıldığında heyecanla bakıyorduk. bı arkadasimin ailesinde şuşuka adında biri vardı, büyük ihtimal Rum adı.ilk duyduğumda çok ilginç gelmişti. 😊Benimkinde de esme diye biri vardı ilginç gelmişti ama şimdilerde yalı çapkını Esme sayesinde ilginç gelmiyor 😅