Ruveydaa benim kızım 15 aylık, asla kucağımdan inmez. Babası gelir 5 dakika ona gider hasret giderir sonra ağlamaya başlar beni ister. Ben de keşke babacı çocuklardan olsaydı diyorum. 😅 ne güzel o babasına gidince sen biraz dinlen işte. O bütün gün yok diye özlüyordur. Sen hep varsın o hep yok diyedir. Her çocuk başka. Eğer ikinizden de ayrı kalsa emin ol ilk sana atlar. Annesini sevmeyen bir çocuk hayatımda görmedim ben.