sykrmvrl 3 aylık bebeğim bugün öksürük başladı çok sık değil ama ara ara kuru öksürük var sürekli hapşırıyor serum fizyolojikle burnunu temizliyorum ama solgun huzursuz başka ne gibi şeyler yapabilirim düzelmesi için