Dlk55blt-rdvn Gumus25 Kumaş ayrımı yapıyor musunuz? Yani kotlar kazaklar ayrı ayrı mı kurutuluyor. Bir de kırışıklık problemi oluyor mu?
Gumus25 Dlk55blt-rdvn evet ayırıyorum genelde incelik kalınlıga göre. Eğer karışık atmam gerekiyorsa da karmada kuruturum. Ama genelde ayırırım. Makineyi tıka basa doldurmadiginiz surece kırışıklık olmuyor. Bide kuruyunca hemen çıkarmak gerekiyo makineden karışmaması için
Dlk55blt-rdvn Ayyyssseee karma mod var mı acaba yani illa kazakları kotları vs ayrı mı atmak gerekli çekmemesi kırışmaması için
Sinem61 ozgetz Hoover 9a2te modelini aldim çok memnunum. Fiyatı uygun bütçem de biraz kısıtlıydı kullanan arkadaslarim memnun olduğunu söyleyince aldim ben de çok iyi çıktı. Kardeşim siemens kullanıyor o da memnun
Dlk55blt-rdvn Ayyyssseee kot gibi kalın şeylerle ince penyelerin kuruma süresi farklı olduğu için kalın olan kuruyana kadar ince olan kıyafetler küçülüyormuş oyüzden sordum size de
Nuriyenur ozgetz Vestel aldım ilk başta çalıştıramadım üzüldüm kötü bir makine aldım sandım ama meğer bilmiyormuşum nasıl kullanılır şimdi çok seviyorum iyi ki aldım elbiselerim ütülü çıkıyo kup kuru misss gibi kokuyor
Taha7173 Bosch aldm cok memnunum asla cekme yapmadi cok guzel kurutuyor.Her yere kurabilirsiniz sesi de az.Modeli WQG2410TTR
Seyturak ozgetz merhabalar ben siemens IQ500 kullanıyorum gideri içinde dediğiniz gibi. Tavsiye ederim çok memnunum