Kızlar selam 10. Aydayız. Alttan iki dişi çıkmaya başladı artık gözüküyor🎈 ama bu aralar hiç yemek yemek istemiyor. Tüm günüm bir şeyler yedirmeye çalışmakla geçiyor. Normal bir durum mu ? Ve mesela köfte, ekmek içi vs yiyor keyifle. Ama şehriyeli çorba vs yapıyorum asla yemek istemiyor. Pütürlü diye mi yoksa başka bir şey mi bilemiyorum. Gerçekten bunalmaya başladım artık çünkü zaten başlarda besin alerjisinden çok kilo alamadı normalin altında kilosu iyice kilo verecek. Dr görüştüğümde yediği kadar deyip mama takviyesi yapma diyor ne yapacağımı şaşırdım