Doktorumuz özellikle anne bebek forumlarında devletin verdiği d vitamini zararlı diyorlar ama değil rahatlıkla kullsnabilirsin demişti. Eczacımızda internetten vitamin almayın orijinalliği belli değil demişti kapsülleri bile değiştirdiklerini söylemişti eğer satıcı güvenilir değilse tavsiye etmem