Benim kızım da sma ile büyüdü, büyüyor. Çok memnunuz hiç sorun yaşamadık. Kilo alımı da gayet iyi. İnşallah sizin bebeğimiz de sever ve bir sorun yaşamazsınız.,30 cc ye 1 ölçek. Silme olacak ama tepeleme değil. 1 saat içerisinde içmezse döküyorum. 1 saat bekletiyorum ben..