sevalbatur Bebeğim 4 buçuk aylık ve hala kocaman bir göbeğim var. Emziriyorum diyet de yapamıyorum. Nasıl gidecek bu göbek? Fikirlerini , önerilerinizi bekliyorum ☺️
beerrff sevalbatur benimde 2 bucuk aylık ve aynı şekilde göbek duruyor nasıl olucak bilmiyorum çok kg da gitmedi bende doğumdan sonra 80 le girdim 70 im şuan ama inatla kilo veremiyorum saçma bi şekilde
Kereminannesiii sevalbatur emziren anne diyetleri var diyet yapabilirsiniz. Ben tüm kilomu hatta fazlasını verdim. Sabah uyanınca sıfır göbek biraz yemek yiyince çıkıyor maalesef. Sıkılaşmaya ihtiyaç var sanırım. İki sezaryen oldum bu arada
sevalbatur Kereminannesiii benim de ikinci bebeğim. İlk bebeğimde göbek gitmişti ama şimdi gitmiyor 😣
Ozlmyldrm kuzeytobaby yaa gerçekten mi iniyor mu 2.5 aylık anneyim bende çok kilom kalmadı benim ama göbeğim var şiş gibi
patilianne sevalbatur daha cok erken bi dur 1 yaşına kadar anca toparlanır 3 yaşında oğlum ve sezeryandan önce nasılsa şimdi de öyle göbeğim hiç yok korse de hiç takmadım